19 Julai 2012

Kamu,i miss you.

Annyeonghaseyo! huhuhuhu. Perasaan aku skunk ni? tak lain dan tak bukan ialah RINDU. sobsobsob. aku rindu kat Mr.Sunshine aku tu. lame laa tak jumpe dy. skunk pun dy tengah sibuk keje. dy baru je seminggu keje baru tu. sebelum2 ni dy keje ngn kak yanti. sejak dy dapat keje baru ni,aku jarang texting ngn dy. sebab dy keje 12jam. rindu laa nk keluar jalan2 ngn dy. lepak taman sesame ngn dy. tengok dy main futsal. jalan2 pasar kalu setiap hari minggu. tengok wayang ng dy. haisshhhh. sumpah rindu semua tu. skunk dy da gemuk tau. mase mule2 dy balik perak jumpe aku,aku naik malu ngn dy. sebab aku tengok dy bertambah laa hensem. ohhh aku rase teramat laa malu mase menatap muke dy. fuhhh,MENATAP gitu. skema ayat kau syue. hahahahak.

sumpah rindu gile kat awak! :)

 tapi,ok pe bile aku tengok dy da gemuk ni,nampak sangat laa macho and charming. hihihihi. aku buat sesi puji memuji bf ak ke ni? hahaha. bf aku wehh,mesti laa aku puji. kalu bf korang pun mesti laa korang puji kan. tipu laa kalu korang tak puji. hehehhe. tapi niat aku di sini bukan nk show off bf aku. just aku nk story pasal dy je. sebab kepale otak aku skunk ni sedang memikirkan dy. ecewah! hehehe . walaupun kadang kale dy tu panas baran,tapi aku tau,dy tu seorng yang lembut hati. penyayang. ak tau dy penyayang sebab orang2 tua cakap,kalu org suke kucing,dy merupakan seorang yang sangat penyayang. dy suke kucing kot. aku? aku tak suke kucing. sebab mase aku kecik2 dulu,aku try nk pegang kucing. suddenly dy pegi cakar tangan aku! pergghhh. luke tak hingat laa kan. sejak tu,aku dah tak suke kucing. aku jadi takut dengan kucing. anjing jangan cakap laa kan. kalu aku nampak anjing dari jauh pun aku sanggup u-turn balik. isshhh! takut! huhu. JAPPP! ni ape kene aku story pasal anjing kucing plakk ni? hadoyai! lari topik dah ni. hahahahaha. SYUE SYUE. :)

lagi ape ekk? emm emm,haa! sunshine aku ni not bad jugak laa tahap cemburu dy tu. kalu time texting ngn dy,kalu ak sebut je pasal ZIZAN,terus mood dy berubah. hahahaha. sayamg2. saye bergurau jee tu. ZIZAN pun tak minat kat saye laa. kalu saye ni JULIANA EVANS mungkin laa kot kan. hihihihihi. :)
kalu korang nak tau,sampai laa dy tak bagi aku pakai lens wehh. sebelum dy pindah Johor,dy mintak kempat-empat lens aku. waaaa. sedih kot. dy tak bagi aku pakai lagi daa. sebab dy tak nak mate aku bertambah rosak. mate aku penah sakit sebab pakai lens laa. merah macam hantu mate aku. uiishhh,menakutkan, sebab tu ak dah tak pakai lens dah skunk ni. kadang2 rindu jugak,tapi pikir2 balik,nanti mate aku makin rosak. so nk tak nak,terpakse laa aku melupakan kau wahai contact lens ku sayang. huhuhuhu.

weehhh! pejam celik pejam celik,dah masuk bulan Julai kan. esok luse nak puase dah wehh. aku dengan ade nye kesempatan ini,aku ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN. semoge kite semua d'berkati ALLAH dalam bulan yang mulia ini.
tak sabar rase nye nak raye. jumpe sedare mare. and most important thing,aku akan turun jb jumpe sunshine aku. kebetulan kakak dy nak kawen. kak yanti tu baik sangat ngn aku. kalu ikot kan aku ni belum lagi ade pape ikatan ngn bf aku and bole d'anggap orang luar laa kan. huhuhu. tapi kakak dy ade bagi aku kain untuk buat baju. untuk pakai sedondon ngn fmly dy time majlis kak yanti nanti. tak sabar rase nye. huhuhu.

ni laa baju kurung nye. yang akan aku pakai time wedding kak yanti nanti.
kak yan,tq tau sebab bagi syue kain tu utk buat baju kurung ni.
kak yan buat syue rase syue macam dah pun jadi sebahagian dari family kak yan.
buat syue rase macam syue ni dah kawen ngn man pulak. hihihihi. :)

ahaa,ni laa kak yanti. and bakal husband dy abg pi'e.
sweet kan. sweet like candy gitu. hihihi :)

rindu gile nak tengok awk main game Cooking Academy!
even game tu terlalu laaa kebudak-budakan,tapi kami enjoy main game tu.
seriously,i miss all the sweet moments sayang. huhu :)

Waktu berlalu seperti berlari..
D'antare waktu itu,ade cerite antare kite..
Saat tertawe,saat berduke..
Walaupun semua itu berlalu pergi..
Ingat laa....
Ia pernah abadi..

IMISSYOUSAYANG! :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan