18 Julai 2012

Nahh Kau Bersawang! pfftttt.

heeehhhooookk! salam semua! hehehe. phewwwww. korang tengok last ak update blog aku bile? JANUARI beb! bapak lame. and now dah bulan JULAI kot. pergghhh,6 bulan jugak laa ka mengabaikan blog aku ni. huhu. sory ye blog ku sayeng. kite bukan taknak update kamu,tapi taktau le ape masalah laptop kite ni. asal kite nak sign in je,mesti cakap pasal certificate ape jadah nye pun kite taktau. huhu. ni bole bukak pun sebab kite try kat internet explorer. selalu kite on kat google chrome je. huhu. hesshhhh! dah dah! takpayah nak berkite kite sangat laa kan. uwekkk. hihihihihi. sumpah aku rindu nak update blog aku. dah terlalu lame aku tak menghadap blog aku ni.

ok,now aku nak story pasal ape ekk? jap jap nak fikir kan jap. haa! aku sedih aku takdapat masuk u. tapi aku dah buat rayuan dah. jeles siot. kawan2 aku ramai dapat masuk u. UITM,UIA,UNIMAS,UMS, and macam macam laa lagi tempat yang ade. tapi nasib baik aku boleh kuatkan semangat aku. sebab kawan kawan aku ade bagi nasihat kat aku. ade jugak yang doa kan untuk aku dapat masuk u lepas aku buat rayuan tu. hopefully aku dapat laa masuk u. bukan ape,mase depan tu akan jadi lebih cerah. tapi tak bermakne orang yang tak sambung study tu tak bole berjaye tu. no no no! salah tu. setiap orang ade impian masing2. and setiap orang tu pasti ALLAH dah tentukan rezeki dorang kat mane. andai kate aku tak dapat masuk u,takpe laa. ak terime. aku cube tabah kan diri aku. aku akan cari keje yang ok. haisshhh,da laaa,taknak laa story pasal bende ni lagi. nanti aku menangis pulak. huhuhu. dah laa aku ade kat tempat keje ni. orang tengok aku menangis kang,tak pasal pasal je malu kan. huhu.

what a boring day laa! GIANT ni kalau hari biase,memang membosan kan. sebab orang tak ramai. lengang je. mengantuk pun ade. rase nak tido pun ade tau. ngam sangat laa kan dengan tmpt keje aku. ade katil,pakej tau. bantal ade. siap ade blanket lagi tau. dapat tido ni,fuuuhhh! sedap gile! hihihi. ahah! jangan nak fikir yang bukan2. kawan aku kan,kalau dengar aku cakap " aku keje kat katil je" haa,mule laa dorang fikir yang bukan2. here's my explaination. ehem2. hehehe. aku keje memang atas katil. sebab katil tu katil display. bos aku jual blanket yang comel2 and cantik cantik ala2 english style gitu. baby blanket ade,king size ade,queen pun ade,single blanket pun ade,and banyak jugak bunge bunge untuk hiasan dalaman rumah. hamboiiiii. aku bukak citer pasal keje aku pulak ni.. mengantuk pulak kan. hehehe.

awk,saye rindukan awk laaa. haisshhhh. sedar tak sedar,dah hampir 3bulan lebih kot,aku tak jumpe Mr.Sunshine aku tu. memang rindu gile tau. takpe takpe,sabar syue. nanti korang jumpe jugak time wedding kak yanti nanti. hihihi. tak sabar nk tunggu waktu tu. :)

sekarang,aku pun dah tak layan shawl dah. kesian shawl shawl aku tu. tersimpan je tak terpakai. sebab ape tau? hihi. aku tengok skunk orang ramai layan tudung bawal. macam2 pattern ade. cantik cantik and comel2 design nye. ade bunge laa, leopard print laa, macam macam. huhu. shawl tu,nanti kalu orang pakai balik,aku pakai laa balik. hahahaa. bengong je. :)


lain rase nye bile aku start pakai tudung bawal ni. hehehehe. btw,aku suke warne kuning. hihihi :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan