27 November 2013

Story 2 in 1 . Touching + Happy .

ASSALAMUALAIKUM .

Hyee korang . dah lunch ? Hurmm , aku belum lunch lagi . lambat betul pukul 2 . nak pegi lunch dgn TOM . nak pegi lunch kat mana ekk ? *berfikir*

kenapa tajuk entry aku macam tu ? haha. terasa hati mmg macam ni . yelaa , org dah ada kawan baru . mmg macam tu . ada yang baru yang lama di lupakanlahh.

kata omputihnyee OHHH ! I FORGOT ! I ONLY EXIST WHEN YOU NEED SOMETHING ! paham ? nak something baru cari . tapi dlm situasi aku ni , bukan nak something tapi ONLY EXIST WHEN FEEL BORED . 

Lahaii , senang cerita laa kan , kawan aku ade segelintirnya jenis susah baru dtg cari . dah senang semua pakat hidung tinggi . pastu mulut nak langsi langsi . rasa macam nak sepak je orang macam ni tinggi tinggi ! haha. macam pantun pulak ayat aku tu . haha .

dahh ! tukar cerita . aku nak story pasal tahun ni birthday aku memang awesome . sebab budak ofis aku celebrate birthday aku . walaupun kecik je celebration tu , aku appreciate sangat . thanks Kak Eija , Kak Yati , Ah Hu , n Jaja . 

BIRTHDAY GIRL ! KAKYONGSYUADA a.k.a KY CULLEN
ecewahhhhh ! hahahaha . malu bhaii masa ni . huhu . 

Kek . thanks semua! :D

Kak Eija , cakap apa tu kak oii . haha :D

Me , Kak Yati , Jaja , yg duduk tu Kak Eija . :D

takkan aku nak repeat balik , huh ponattt ! hihi :D

aummm! sedap tak Kak Yati ? hehe . :D

haa ni si Ah Hu , tak berapa nak full muka dia sebab dia
yang snap sendiri pic ni . haha . GELOJOHHH NOHHHH :D

ni Ah Hu buat . kad bithday . kreatif kan . yang aku pelik , mana dia dapat gambar TOM
bila tanya rupanya dia curik kat fb Barbara katenya. ape tu Barbara ?
haha. nama fb TOM aku . :D
the best thing is , TOM suka kad ni . dia rasa macam sweet je . hoho ^_^

ni belakang kad tu . Ah Hu tau aku suka Twilight and The Inheritors
btw , thanks Ah Hu@ Tomato Wong ! :D

lastly ! ni present dari TOM aku . tak sangka dia belikan aku baju BG ni .
tq TOM . me loves you :D

Bukan aku nak cakap ex aku teruk , tapi aku tak penah rasa happy macam ni time bithday aku yang lepas lepas . birthday aku yang lepas aku tak dapat celebrate dgn dia . jauhh . 

tapi birthday bukan setiap hari kan . setahun sekali . tu pun susah dia nak datang jumpa aku . k , mula dah aku emo balik . haishhh . present pun takde . sokayy laa kalau tak dapat jumpa aku , apa salah bg aku something special yang bole buat aku ingat hari hari kat dia . sape taknak hadiah dari yang tersayang kan . kita pun manusia , teringin nak rasa di hargai . betul tak ? 

ishh dah laa . emo pulakk . aku just nak share ape aku rasa . so , biar lahh . benda lama . k laa . selamat tengahari guys ! see u in next entry :D




Tiada ulasan:

Catat Ulasan